sobota, 16 lipca 2011

Stolica cz.2


 Cześć! Przepraszam za chwilową nieobecność, była ona spowodowana nie z mojej winy. A teraz wstawiam zaległą notkę i mnóstwo zdjęć :D
Wypad do Warszawy mogę uznać za jak najbardziej udany. Na początek odwiedziłam moją nową szkołę, sprawdziłam listy przyjętych i mniej więcej zorientowałam się, z kim jestem w klasie. No cóż, nie znam nikogo, ale podejrzewam, że większość osób jest w podobnej sytuacji. Następnie odbyłam spacer do Złotych Tarasów, gdzie zrobiłam zakupy z mamą. Zaopatrzyłam się w plecak, torbę, bluzkę i baleriny, więc jak najbardziej potrzebny zestaw do szkoły. Wpadłam na chwilę do Empiku, żeby upewnić się czy najnowsza książka Martyny Wojciechowskiej już się pojawiła. To „Zapiski podróżne” i zamierzam je kupić w najbliższym czasie.;D Po wszystkim, dzięki świetnej pogodzie, spacerowałyśmy po Nowym Świecie, dochodząc pod Pałac Prezydencki. Cieszę się, że od września będę jeszcze częściej w Warszawie. To niesamowite miasto, kochałam je od zawsze. Uwielbiam klimatyczną Saską Kępę, gdzie znajduje się kawiarnia „Rue de Paris”, czy Nowy Świat, z mnóstwem restauracji. Centrum emanujące energią i życiem. Teraz wstawię zdjęcia i zaraz biegnę coś zjeść. 

 A teraz kilka widoków z Nowego Świata.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz