czwartek, 5 kwietnia 2012

Starbucks

Hey, wreszcie chwila wytchnienia. Wczoraj po lekcjach poszłam ze znajomymi do Starbucksa, w planach był jeszcze subway, ale korki i nieprzyjemna aura pogodowa dostatecznie nas zniechęciła. Co do mojej ulubionej amerykańskiej sieci, odpowiada mi klimat tej kawiarni jak i świetny wystrój. Najważniejsze nie jest przecież logo i to jak modne jest to miejsce, ale także jakość produktów i szacunek dla hodowców. Starbucks sprowadza kawę tylko z upraw ekologicznych i płaci plantatorom uczciwe ceny, nikogo nie wykorzystując. Pijąc gorącą czekoladę czy espresso można być pewnym, że została wyprodukowana bez szkody dla środowiska, bez wyzysku i wg najwyższych standardów.


A Wy macie swoje ulubione miejsca? 

7 komentarzy:

  1. oo jakie mniam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mniaam... pyszności! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mi ochoty narobiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. I <3 Starbucks zapraszam http://hipstersko-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ` hmm . ja lubię KFC albo pobliską kawiarnię . :) zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Starbucks :)

    Zapraszam do siebie :
    wiikuuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja koocham Starbucksa! A wszelkie kawy/czekolady tam są wyśmienite, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń