piątek, 11 stycznia 2013

It's all about shoes

Hey kochani, dzisiaj post zbiorczy o butach!! Ostatnio kupuję je częściej. Lubię to chyba bardziej od polowania na ubrania. Pod spodem zdjęcia kilku modeli, które już posiadam i lista tych, które chcę mieć. ;D

 Myślę, że tych butów nawet nie trzeba przedstawiać. Lity są teraz niesamowicie modne. 

 12 centymetrowe platformy- niesamowicie wygodne. 
 8 centymetrowe 
 obecnie głównie chodzę w martensach. świetnie sprawdziły się w najbardziej niekorzystnych warunkach

To jedynie część z tego co posiadam. Reszta wkrótce ;))

A teraz wish list:

1. Lita
2. creepersy

3.cudowne bez obcasa

4. martensy- wkrótce będę miała już małą kolekcję ;3
5. galaxy 

Może ktoś wie gdzie je można kupić?? *.* Nigdzie nie mogę ich znaleźć.

8 komentarzy:

  1. te twoje lity to wygodne sa ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo wygodne ;) mają wysoką platformę, dzięki której łatwo i stabilnie można się w nich poruszać. i wbrew pozorom są lekkie ;3

      Usuń
  2. lity i conversy <3

    buziaki :* :)

    OdpowiedzUsuń
  3. małam zamiar kupic sobie te meha koturny ale z flagą usa i skrawkami gazet, niestety internet podczas licytacji mi się wyłączył i dosłownie sprzątnięto mi je sprzed nosa ; ( aaa u te białe najeczki też miałam kupić, ale nigdy sie nie zdecydowałam ; P Ogólnie bardzo ładna kolekcja, uwielbiam buty ♥ prawie wszystkie które pokazałaś również mega mi się podobają ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń