poniedziałek, 6 maja 2013

New in for spring


Hey kochani, pogoda nie dopisała. Z grilla nici, z opalania i biegania po świeżym powietrzu w szortach niestety też. Jednak to nie oznacza, że majówka była beznadziejna. Dzisiaj na zakończenie wybrałam się na zakupy. Kupiłam m.in. dżinsową kurtkę, o której myślałam od jakiegoś czasu. Na razie kupiłam klasyczną, ale pewnie pokuszę się o taką z modnym teraz etnicznym wzorem. Śliczne można znaleźć w Pull&Bear, jeśli znacie jakieś sklepy gdzie jeszcze można je znaleźć napiszcie, chętnie zajrzę ;))
Za rok matura. Za tegorocznych maturzystów trzymam kciuk, a sama korzystam  ostatnich chwil miesięcy wolności przed 3 klasą ;))


a w czasie wolnym polecam:
Świetna powieść!!! Nie obejrzałam jeszcze filmu, bo nie chciałam sobie psuć lektury, ale gdy tylko skończę niezwłocznie to uczynię. Piękna opowieść o przetrwaniu, sile woli, człowieku, wierze i filozofii. 

pomidorki cherry <3

torebka- New Look
T-shirt- New Look 
"Życie Pi"- empik 

zapraszam na mojego instagrama: aleksandraklara :)



9 komentarzy:

  1. świetne zakupy! cudowna kurteczka i bluzka :D a torba super ♥ na taką właśnie teraz poluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne !
    Za ile ta katana ? ( odpisz na mój blog jeśli możesz)
    ładne te zdjęcia co dodałaś, prowadzisz na prawdę fajnego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życie Pi- oglądałam film. Przecudowny! Naprawdę warto obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń