niedziela, 23 czerwca 2013

Food ♥

Hey kochani, wreszcie przyszło prawdziwe lato! Upały prawie w ogóle mi nie przeszkadzają. Teraz non stop  opalam się, jem lody, koktajle owocowe. Doszły do tego ćwiczenia, więc mam nadzieję, że moja sylwetka będzie idealna. O tej porze roku zdrowe odżywianie się jest o wiele łatwiejsze ;). Po pierwsze przy tak wysokiej temperaturze nie mam ochoty na niezdrowe jedzenie. Po drugie to sezon owoców, które uwielbiam. 
Jutro ostatni raz w tym roku idę na zajęcia, a piątek odbieram świadectwo i zapominam o szkole na dwa miesiące. A za  rok matura ;3 
Dzisiaj nawiązując do tematu wstawiam zdjęcia jedzenia, większość to bomby kaloryczne sprzed kilku miesięcy, teraz staram się przed nimi powstrzymać. 
Enjoyyy 

 
 
 

zapraszam na mojego instagrama: instagram.com/aleksandraklara :)

5 komentarzy: