sobota, 19 września 2015

NEW BEDROOM


Hey, dzisiaj dawno obiecany post o wnętrzach, a konkretnie, moja nowa przemeblowana sypialnia. Jeśli chodzi o kolory, jestem zachowawcza, czekolada na ścianie i białe meble. Ostatnio zastanawiałam się nad zmianą koloru ścian na szary wpadający w błękit, ale chyba jeszcze z tym poczekam :D. Pojawiło się sporo nowych mebli- biurko, łóżko i szafa to największe zmiany. Jest dużo luster- mam duży pokój, jednak jest dość ciemny, a lustra rozświetlają przestrzeń. W najbliższym czasie będę kupować jeszcze dodatki- lampy, świeczki, pudełka itp. i wtedy pojawi się nowy post. Chociaż już teraz jest tak ładnie, że aż szkoda mi wyjeżdżać w październiku i z powrotem mieszkać w Warszawie.



















1 komentarz:

  1. Jejku masz prześliczny pokój. Ta duża szafa z potrójnym lustrem oraz duże łóżko... marzenie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń