sobota, 21 listopada 2015

NOVEMBER MIX



Hey kochani! Jestem w trakcie pierwszych zaliczeń w semestrze jesiennym. Wczoraj miałam kolokwium, na szczęście zaliczone 13,5/15 pkt :)). W przyszłym tygodniu jeszcze dwa i w grudniu już będzie spokojniej. Ja powoli myślę już o świętach i kiedy już będę mieć czas wolny od razu zacznę kupować prezenty. Mniej więcej mam wizję tego, co komu kupię- zawsze wolę to wcześniej przemyśleć, bo nie lubię biegania w ostatniej chwili po galeriach, stania w kolejkach, stresu i tłumu ludzi. 
A dzisiaj zrobiłam sobie chwilę przerwy w czytaniu podręcznika do Prawa Finansowego, żeby wstawić kilka zdjęć z ostatniego tygodnia. Odebrałam nową bransoletkę od Lilou- możecie ją zobaczyć powyżej. Zdecydowałam się na czerwoną wstążkę ze złotą zawieszką- idealnie pasuje do nadchodzącego świątecznego okresu. Odwiedziłam też ostatnio Fabrykę Frytek, zawsze warto tu wpaść na frytki belgijskie i świetne sosy. A błyszczyki i pomadka to ostatni zakup z Rossmana- chyba każda z Was słyszała o promocjach 49% na daną grupę tematyczną kosmetyków- aż szkoda było nie skorzystać. ;)




błyszczyki- Miss Sporty
pomadka- Maybeline


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz