sobota, 4 czerwca 2016

MOJA PRZYGODA Z HYBRYDAMI


Hey! Dosyć niedawno zdecydowałam się zmienić tradycyjne lakiery na te hybrydowe. Stały się ostatnio bardzo popularne, jednak najbardziej kusiło mnie by sprawdzić, czy rzeczywiście są aż tak trwałe. Mam wiele zajęć na uczelni, mało czasu wolnego, więc malowanie paznokci co kilka dni potrafiło być irytujące. Z hybrydami jest o wiele prościej. :) 

Jestem początkującą, więc wybrałam mono 3 in 1 firmy Neonail. Ich prostota nakładania polega na tym, że nie wymagają nakładania topu i bazy. Wszystko jest wymieszane w jednej butelce razem z kolorem. Obawiałam się, że przez to będą mniej trwałe, będą odchodzić i przestanę ich używać. Na szczęście u mnie trzymają się ponad 2 tygodnie i nie ma z nimi żadnych problemów. :)) Na razie posiadam 3 kolory: klasyczną czerwień, nude i neonowy żółty. W wakacje planuje zamówić ich o wiele więcej, na razie ten zestaw mi wystarcza.

Aby wykonać manicure lakierem 3 in 1 wystarczy przygotować paznokcie (opiłować i zmatowić płytkę), następnie przemyć cleanerem i nałożyć jedną warstwę lakieru, a następnie utwardzić w lampie. Potem nakładamy kolejne warstwy lakieru aż do uzyskania odpowiedniego efektu i za każdym razem utwardzamy. Do usuwania lakieru kupiłam aceton z firmy Semilac.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz