piątek, 23 grudnia 2016

Propozycje świątecznych prezentów dla bliskich


Hey kochani! Pamiętam jak 1 grudnia pomyślałam sobie, że za 3 tygodnie święta i mam mnóstwo czasu na przygotowania i wprawianie się w ten wyjątkowy nastrój. Jednak jak co roku czas ten minął w mgnieniu oka i już jutro Wigilia. Na szczęście lubię kupować prezenty z wyprzedzeniem, więc wszystko mam kupione na czas. Pozostaje jedynie pakowanie, co mnie nieco stresuje. W tym roku chcę wszystko własnoręcznie zapakować w papier oraz odpowiednio udekorować. Efekt końcowy na pewno umieszczę w następnym poście :))

A poniżej przygotowałam przykładowe prezenty dla bliskich, które nie są drogie, ale cieszą jeśli są dopasowane do obdarowywanej osoby :))



paleta cieni- MakeUp Revolution
tusz do rzęs- Loreal
pędzel do cieni- Hakuro


balsam do ciała, peeling, maska do włosów- Organic Shop
kula do kąpieli- cocolita.pl


świeca- Yankee Candle


perfumy- Davidoff

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz