sobota, 24 września 2011

We love weekend

Hey, jak Wam mija weekend? Jak już dzisiaj pisałam, byłam w Warszawie na dwóch wykładach na UW, w Środowiskowym Laboratorium Ciężkich Jonów i w Instytucie Socjologii. Szczególnie ten drugi wykład był dla mnie ciekawy. Pani profesor opowiadała o historiu islamu, muzułmanach we współczesnym świecie i konfliktach w Europie na tle kulturowo-emigracyjnym. Strasznie zasmuciły mnie statystyki obrzezania dziewczynek głównie w Afryce i krajach muzułmańskich- obecnie na świecie żyje ich 130 mln. :< Interesuje mnie ta kwestia od chwili, gdy przeczytałam "Kwiat pustyni" Waaris Dirie. Oprócz tego mam mnóstwo notatek i rysunków z zajęć, więc w każdej chwili mogę przypomnieć sobie treść zajęć. Jutro odpoczywam w domu, a następny Festiwal Nauki już za rok ;D

a tu zdj. ze skweru na Nowym Świecie tuż przed Instytutem Socjologii UW ;>

5 komentarzy:

  1. Ja właśnie mam zamiar przeczytać tą książkę, bo my nie zdajemy sobie sprawy co dzieje się w Afryce i na bliskim wchodzie.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi jak na razie bardzo dobrze mija ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie mija bardzo przyjemnie. Właśnie wróciłam z ogniska od przyjaciół i było fantastycznie :)

    Bardzo ładny płaszczyk :>

    OdpowiedzUsuń
  4. no to ciekawy wykład miałaś.. sprawa obrzezania jest okropna!

    OdpowiedzUsuń