piątek, 9 września 2011

WoW!!! Totally Crazy

Hey Kochani, piszę po 5 dniach przerwy. Przyzwyczajam się znowu do szkoły. Pierwsze dwa dni były masakryczne, nic mi się nie chciało. Teraz już poznałam ludzi z mojej szkoły, mam znajomych w starszych klasach. Jest ok ;D. Cieszę się, że wybrałam tę szkołę. Nie mam wiele czasu dla siebie, ale wiem, że nie jest on stracony. Tu mogę przygotować się do rozszerzonej matury z każdego przedmiotu i mimo zdecydowanej większości umysłów ścisłych w mojej klasie, mamy tak samo wymagającą polonistkę jak i informatyków. ;) Miałam przesyłać outfity. Cóż.. Zrobiłam kilka zdjęć, głównie w pośpiechu, na przystanku bądź na mieście, ale jeszcze nie mam gotowych propozycji. Popracuję nad tym w najbliższym czasie. Dzisiaj wstawię  nowe legginsy.

legginsy- New Yorker, nie znam ceny dziś kupiła je mama
na koniec chcę Wam polecić sprawdzoną blogowiczkę Klemcię, oraz jej nowy blog:
Podobnie jak ja opisuje swoje ciuchy, szafę i modowe przygody. 
Gorąco zapraszam na ten blog!!!

Buziaki i postaram się pisać częściej ;D
P.S. Może też napiszcie jak wam minął pierwszy tydzień szkoły. Mam nadzieję, że nie tylko ja jestem taka zapracowana ;>

4 komentarze: