piątek, 4 listopada 2011

Sixxxxx

Hey, szkolna rzeczywistość skutecznie odciągnęła mnie na te kilka dni od bloga. Muszę przyznać, że moje liceum zaczyna mi się coraz bardziej podobać, mimo że czasami mam wątpliwości  czy nie powinnam być na biol chemie, ale wszystko wyjdzie w praniu ;). Ciągle zbieram się, żeby pojechać gdzieś i zrobić ładne zdjęcia, ale zwyczajnie albo nie mam czasu albo sił na taki wypad. Muszą Was zadowolić zakupy i outfity... Wczoraj kupiłam b.ładne kolczyki w Six. Dziś natomiast wpadłyśmy tam z siostrą ponownie, aby zakupić szalik w norweski wzór. Bardzo podoba mi się ten motyw, ponadto w Six mają genialne modele nie tylko szalików, ale również czapek i rękawiczek. Jestem ciekawa gdzie jeszcze mogę znaleźć ten sklep, bo jedyny jaki znam znajduje się w podziemiu na Śródmieściu.
Odebrałam dzisiaj kupony rabatowe do House i Mohito. Prawdopodobnie jednak z nich nie skorzystam, bo obowiązują tylko do niedzieli ;(. Jeśli chcecie skorzystać z promocji poszukajcie na FB albo na stronach tych sklepów. Wystarczy wpisać swój email, aby otrzymywać newsletter i wszystkie informacje o promocjach.

kolczyki sówki- Six 12,90 zł
szalik- Six 54.90 zł

!!!
Przed chwilą założyłam stronę bloga na fb. Zapraszam do klikania Lubię to ;)

Buziaki ;***

7 komentarzy:

  1. świetny szalik i kolczyki. Też będę sobie kupować takie z sowami ;d
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne rzeczy ^^
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  3. wow!!
    szalik jest przepiękny;*
    muszę sb taki upolować;d
    obserwuję i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. strasznie drogi ten szalik ;o takie kolczyki muszę sobie sprawić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne kolczyki. :)
    o to może poszukam ich strony na fb. :D :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te kolczyki ;) widzę , że zakupy się udały :)

    OdpowiedzUsuń