niedziela, 27 listopada 2011

Teatr

Hey kochani, byłam dzisiaj wieczorem w Teatrze Polonia na spektaklu pt. "Pan Jowialski". Sztuka była świetna. Wśród aktorów znalazły się takie nazwiska jak Marian Opania czy Krystyna Janda. Była to komedia, bawiłam się świetnie. Przy okazji spotkałam znajomych i moją panią od polskiego. Odwiedziłam H&M na Marszałkowskiej. Zostały w nim jeszcze ubrania z kolekcji Versace, jednak w ogóle nie podobają mi się. W internecie wyglądały o wiele lepiej. Jutro znowu szkoła, a teraz cappuccino waniliowe i maślany rogal ;D.
A dla Was zdjęcia z dzisiaj:

+ teledysk "Fly" Rihanna ft. Nicky Minaj, który jest prześliczny ;)

2 komentarze:

  1. ja może raz lub dwa w życiu byłam w teatrze ;D
    głownie to na wycieczkach szkolnych ^^
    ładne zdjęcia ;p

    OdpowiedzUsuń