niedziela, 8 grudnia 2013

Zakupy

Hey kochani, wreszcie nadeszła zima. W tym tygodniu spadł pierwszy, prawdziwy śnieg. W czwartek do stolicy dotarł Ksawery, czego skutkiem było to, że na lekcjach zamiast na tablicę wszyscy z przerażeniem patrzyli w okna haha. Ostatnio kupiłam kilka rzeczy. Ciąg dalszy tego posta nastąpi niedługo. Niedługo muszę się zacząć rozglądać za sukienką na studniówkę i butami. Jeśli macie jakieś sklepy, strony to podzielcie się, chętnie się zainspiruję.
Jak wiecie większość mojego czasu pochłania szkoła. Matura, zajęcia dodatkowe, lekcje + spotkania z przyjaciółmi i choć odrobina odpoczynku sprawiają, że rzadko tu zaglądam. W święta na pewno pojawi się kilka postów. A teraz zostawiam Was z nowościami :)

świetna sukienka z wycięciami po bokach- Stradivarius

po zakupach :)



parka na zimę- Zara

miętowa torba Cambridge Satchel


coraz bliżej święta :))


Instagram


2 komentarze:

  1. Bardzo fajna torebka! Zapraszam serdecznie na nowy post, a w nim relacja z koncertu na którym miałam okazje być <3 Byłoby mi bardzo miło, gdybyś zajrzała. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna kurtka! Bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń