niedziela, 17 stycznia 2016

WINTER OUTFIT


Hey kochani! Zima dopisuje, za oknem leży masa śniegu. Szczerze mówiąc wracałam w piątek do domu ponad 2,5 h, ponieważ przez zamiecie śnieżne utworzyły się straszne korki, a autobusy spóźniały się co najmniej pół godziny. Ale nie ma co narzekać, bo na zewnątrz jest przepięknie. 
Ostatnio dostałam czerwoną, ciepła spódniczkę i postanowiłam ją Wam pokazać. Jest idealna na dzisiejszą pogodę, a przy niższych temperaturach zakładam jeszcze do niej wełniane zakolanówki. Jest dziewczęco i bardzo ciepło :))

A przy okazji zapraszam Was na mój progil: https://www.vinted.pl/members/365030-aleksandraklaram/ubrania gdzie sprzedaje swoje rzeczy. Wszystkie są nowe i nieużywane, a większość posiada nawet metki. Sprzedaję tylko takie rzeczy, których nie używałam, a nie zdążyłam zwrócić lub dostałam na prezent. Zapraszam :))





1 komentarz: