sobota, 6 lutego 2016

HAUL ZAKUPOWY LUTY



Hey! Wyprzedaże powoli się kończą, sesja na uczelni na szczęście też, więc czas na nowy post. Muszę przyznać, że od początku stycznia jestem bardzo zapracowana, miałam mnóstwo zaliczeń, a od końca stycznia również sesję. W międzyczasie udało mi się jednak kupić kilka rzeczy, które wpadły mi w oko. Zapraszam do oglądania! :)

Top i torebka to moi zdecydowani faworyci. Obie rzeczy to małe cudeńka, z wieloma detalami. Top będzie idealnie pasował do spódnicy lub spodni z wysokim stanem. A dzięki frędzlom nie czuję się w nim "goła" i nie epatuje gołym brzuchem. Torebka ma kształt worka/sakwy i nie miałąm takiej w swojej szafie, więc jeszcze nie wiem jak będzie się nosiła. 

Czarna, koronkowa sukienka ma odkryte ramiona. Kojarzy się ona z hiszpańską tancerką albo filmem 'Zorro". Idealnie sprawdzi się w latem.

Obie pary butów są z Adidasa, są bardzo wygodne i dobrze wykonane. We fluxach już ćwiczyłam na wfie i mogę je polecić. :) Drugi model to honey 2.0. 

 A lakiery life tworzą już małą kolekcję. Mimo niskiej ceny są trwałe, wydajne i posiadają olbrzymią paletę kolorystyczną, z odcieniami i lakierami do zdobień, które ciężko dostać u innych firm. 


top-Pull&Bear

torba- Bershka

sukienka- Stradivarius

stanik, góra od bikini- H&M


buty- Zalando

lakiery Life- Superpharm





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz