niedziela, 21 lutego 2016

WHITE SET


Hey! Z przyjemnością oznajmiam iż sesja została zakończona sukcesem :)). To był bardzo ciężki semestr, miałam 6 egzaminów i na szczęście zaliczyłam wszystkie, więc marzec mam wolny :). Na razie staram się odpoczywać i zbierać siły na semestr letni, który ma być równie trudny. 

A dzisiaj mam dla Was biały zestaw, jest jeszcze za zimno na tak lekki ubiór, ale ja już tęsknię za słońcem, więc jest to mały przedsmak na ciepłe dni. Nie mogę się doczekać, kiedy wystarczy wsunąć na siebie slip-on'y, cienkie spodnie, bluzkę na krótki rękaw i wyjść na miasto. 

bluzka- Bershka
spodnie- Pull&Bear
buty- Adidas 2.0 Honey


nowości: botki- DeeZee
buty sportowe- Reebok

ostatnio byłam na Triple Chocolate i Burnt Caramel Latte- polecam! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz