sobota, 20 sierpnia 2011

Freetime

Hey, dzisiaj chciałam napisać jak radzę sobie z nudą. Wiadomo, że zdarzają się dni, gdzie nigdzie nie jadę, nie idę na zakupy, ani nie zamierzam się z nikim spotkać. W wolnych chwilach lubię czytać, przeglądać prasę, czy zwyczajnie grać. Staram się poświęcać chwilę na naukę angielskiego.

Uwielbiam książki podróżnicze, stąd ostatnio kupiłam "Poradnik globtrotera" Beaty Pawlikowskiej. Na początku wakacje zaopatrzyłam się w Empiku w grę "Wiedźmin 2". Nie znałam pierwszej części, ani twórczości Sapkowskiego, jednak uważam że gra jest genialna.Całkowicie wciągnęła mnie historia Geralta z Rivii. Ma świetną fabułę, szczegółową grafikę i magiczny świat, po którym się poruszamy. Jej wadą jest chyba tylko to, że trzeba mieć najnowszy sprzęt, aby wgl dało się ją zainstalować.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz