sobota, 20 września 2014

NEW BABIES VAGABOND DIOON BOOTS


Hey! Ostatnio kupiłam idealne buty na jesień. Od dawna myślałam o ich zakupie, są śliczne, mają grubą podeszwę i nadają się na prawie każdą pogodę. Zdecydowałam się na wersję skórzaną, gdyż dłużej mi posłuży i zdecydowanie lepiej wygląda od materiałowej. Jeśli chcecie kupić buty z Vagabond radzę je najpierw przymierzyć w sklepie, rozmiarówka z internetu ma sie nijak do rzeczywistości! Ja swoje kupiłam w salonie w ZT i dzięki temu uniknęłam problemów z ewentualną wymianą, wysyłką itd. Mają gwarancję na dwa lata, więc nie ma obaw. To zdecydowanie dobry zakup :)
Co sądzicie? 




2 komentarze:

  1. Czy nadaj ą się na zimę? Są śliczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zimę nie da rady niestety. Kostki są odsłonięte, a buty nieocieplane

      Usuń