sobota, 6 września 2014

Summer trip: WŁADYSŁAWOWO


Hey kochani, dzisiaj chciałam podzielić się z Wami moimi zdjęciami z wakacji. Mieszkałam we Władysławowie, ale odwiedziłam również Gdańsk, sopocką plażę i molo oraz zwiedziłam Hel, także nie nastawiłam się na leżeniu na plaży w jednym miejscu i nicnierobieniu ale chciałam również trochę zwiedzić. :) Wyjazd był baaardzo udany, jako że podróżowałam w głównej mierze pociągiem byłam świadkiem wielu sytuacji i poznałam nowych ludzi. Z przykrością muszę stwierdzić, że niektórzy nie umieją bawić się bez alkoholu, nawet jeśli przyjeżdżają z rodziną, co jest smutne. 
Wypoczynek był cudowny, nie ma nic lepszego niż silny wiatr podczas rejsu statkiem na wzburzonym morzu czy wieczorne spacery plażą. 

Ale już się zaczął wrzesień, większość poszła do szkoły, a ja wciąż mam wolne. Rok akademicki rozpoczyna się 1 października, a ja mam jeszcze kilka planów do zrealizowania. Muszę wybrać się do IKEI, żeby kupić kilka rzeczy do mojego pokoju, a pod koniec września planuje zakupy do szkoły. Przydadzą się ciepłe bluzy i porządne jeansy. 















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz