niedziela, 30 sierpnia 2015

JEANS JACKET

Lato się kończy, przypomina mi o tym moja młodsza siostra, która 1 września kolejny raz rozpoczyna rok szkolny. Ja na szczęście mam jeszcze miesiąc wolnego (jedna z wielu zalet bycia studentką haha :D). Jak możecie zauważyć na zdjęciach, mój pokój się zmienił. Urządziłam go od nowa i jak tylko dojdzie mi szafa i ostatnie dodatki oraz wszystko ładnie poukładam i posprzątam, możecie spodziewać się posta o wnętrzach :). 
A dzisiaj strój z jeansową kurtką, którą ostatnio kupiłam. Jest dość gruba, więc myślę, że posłuży mi jeszcze w październiku kiedy będę już biegała na wykłady. Optymizmem na pewno nie napawa mnie fakt, że gdy rano wstaję do pracy jest jeszcze ciemno, nie mam pojęcia jak sobie z tym poradzę w zimie. Na razie cieszę się ostatnimi ciepłymi dniami tego roku. 
Jak zwykle po więcej zdjęć zapraszam na mojego instagrama :). A tymczasem już uciekam oglądać ostatni sezon Hannibala. 







3 komentarze: