sobota, 15 sierpnia 2015

vamos a la playa


Hey! Fala upałów trwająca już dwa tygodnie podobno ma się niedługo zakończyć, więc korzystam z pogody ile się da. Dzisiaj byłam na plaży nad Wisłą i tam zrobiłam kilka zdjęć. Miałam nawet się kąpać, pod spodem widać mój strój kąpielowy, jednak szczerze mówiąc czystość wody trochę mnie niepokoiła i w końcu stwierdziliśmy, że wystarczy nam plażowanie przy brzegu :D. Na plaże zabraliśmy Cezara, trochę szkoda mi było trzymać go na smyczy, ale jest bardzo szybki i ciekawski, więc bez niej szybko by nam uciekł.  
Bluzka jest prześwitująca, idealna na upały i posiada koronkowe detale podobnie jak spodenki. Ostatnio bardzo podoba mi się motyw koronki i będziecie ją coraz częściej oglądać na moim blogu. 
Po najnowsze zdjęcia jak zawsze zapraszam na mojego instagrama. :)








spodenki, bluzka- H&M
okulary- Ray Ban 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz