środa, 27 lipca 2011

I love it


Wracam do was po niewielkim opóźnieniu. Zaraz wstawię zdjęcia rzeczy, które kupiłam.
Dzisiejszy dzień spędziłam u mojej przyjaciółki. Długo nie mogłyśmy się umówić, aż w końcu wyszło ;D.  K. jest dla mnie najlepsza na świecie i ma najbardziej zakręconą siostrę, jaką znam. Z powodu jej obecności, czas spędzałyśmy przy reggae. A ja po powrocie i przejściowych problemach z modemem wreszcie się mogę tym wszystkim z wami podzielić.
Sweter-39 zł Cropp
T shirt- 30 zł Cropp
Koszula- 79 zł Cropp
Apaszka- 20 zł Cropp
Shorty przecenione ze 109 zł na 40 (!!!!) niestety został tylko rozmiar 32 i nie mogłam ich wziąć Znaleziona w Pimkie.
Wszystkie rzeczy pochodzą z Croppa, ponieważ kiedy tylko tam weszłam podobało mi się prawie wszystko. Taki miałam dzień ;>>. 
Buzi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz