sobota, 9 lipca 2011

Zmiany

W tym roku musiałam wybrać liceum, do którego będę chodzić. Złożyłam podania do dwóch znajdujących się na szczycie rankingów w Warszawie i jednego w mieście, w którym chodziłam do gimnazjum.  Jestem z siebie niesamowicie zadowolona, ponieważ dostałam się do obydwu. ;D Wybrałam LO Staszica w Warszawie i już we wrześniu będę oficjalnie jego uczniem. Zmusi mnie to do codziennych dojazdów, jednak wg mnie nie jest to wielkie poświęcenie w porównaniu do poziomu nauczania, jaki mi gwarantuje ta szkoła.
Równie cudownie zapowiadał się wczorajszy dzień. Byłam zaproszona na imprezę urodzinową mojej przyjaciółki. W ostatniej chwili dowiedziałam się, że wylądowała w szpitalu, jest silnie odwodniona. Urodziny spędziła właśnie tam, oczywiście odwiedziłam ją. Pozostanie jeszcze dwa dni na obserwacji i wszyscy mamy nadzieję, że na tym się zakończy.


Kochani, a Wy gdzie dostaliście się do szkół średnich, a może już ją skończyliście albo decyzja dopiero przed Wami?
Pozdrawiam gorąco ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz